Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

...kolikskrik...

Av Emma - 26 maj 2009 10:01

Givetvis satte det igång precis när vi ska köra till dagis! Sån timing!;-) Kör en omväg till dagis för att de ska hinna lugna sig, det gör de med, men börjar igen så fort vi har stannat... Svärmor var ute på gården med sina barn, men hon var själv så tyvärr kunde hon inte ta emot Malva och det kan jag ju förstå- kan ju inte lämna barnen själv ute... Men så tystnar Noah ändå, så vi passar på att smita in... Love får följa med;-) Allting ordnar sig...


Nu är de matade och bytta på... Varsin bajsblöja blev det;-) det va inte igår... Men hellre hade jag bytt tio bajsblöjor om dagen om de bara hade fått slippa sitt magknip...

Hoppas, hoppas att de nya dropparna hjälper...

Ska se om jag kan få någon stund i solen idag... eller kanske man skulle vika tvätt...

 
 
Ingen bild

Sofie

26 maj 2009 16:19

Tittar inom på din blogg med! så fin bild på barnen :) låter verkligen tålamodskrävande med koliken, men bör väl ge med sig snart, vid tre- fyra månader har jag för mig (hade föreläsning om det i skolan för nån vecka sedan) :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards