Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

...huslig...

Av Emma - 20 augusti 2009 18:48

Var nere i vårt gästhus/förråd =) innan idag.. Skulle rensa lite bland alla kläder som ligger där... bland annat en massa som jag inte har använt sedan innan jag blev gravid med Malva... hade helt glömt att de fanns och nu är de inte min stil längre=)


I alla fall hittade jag en overall från Polarn och pyret i strl 92 och en skaljacka med byxor, även dem från Polarn och pyret, i strl 98! Kläder som Malva har fått ärva från Linus kusiner... Så skönt! Nu behöver vi inte alls köpa några mer vinterkläder till henne i år=)


Annars idag har jag tvättat, hängt upp tvätt, vikt tvätt, plockat undan tvätt, badat pojkarna, duschat, matat alla barn ett par tre gånger=), ätit, bakat... och säkert en hel del till=)

Nu börjar frysen bli full igen.. bakar till Malvas kalas, men alla kakor körs iväg till Vekerum... törs inte ha dem här för då försvinner de kanske=)


 
 
Frida

Frida

20 augusti 2009 20:21

Du är välkommen på Gangstar party den 9.e September :) Skulle vara roligt att träffas :)

http://www.lyckligaflicka.blogg.se

 
Frida

Frida

23 augusti 2009 04:57

Jag ska egentligen inte köpa några märkeskläder, gillar det, OJA det gör jag, men inte plånboken haha ;)

Har mest partyt för att träffa nya människor, en enkel & avslappnad miljö :)

Men träffas mer än gärna en annan gång, kanske ett besök nere på lekplatsen här på Flobacken?

Kraam

http://www.lyckligaflicka.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards