Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

...poet...

Av Emma - 22 oktober 2009 20:01

Häromdagen tyckte jag att Malva hade lärt sig rimma... "Fammo-Jammo-Fammo" gick hon runt och sa=)

Fast sen kom jag på att det var Gammelfarmor hon menade...

 
 
Ingen bild

JON

25 oktober 2009 17:51

Hej E, skulle du vilja kolla med Malva när det passar henne för lite Farbrortid. Kommer befinna mig i V-rum torsdag kväll till söndag.

 
Paula

Paula

26 oktober 2009 09:29

Hej! Har haft fullt upp hela helgen så jag har tyvärr inte kunnat svara dig eller komma ut. Hopplöst! Måste ta en lugn helg nästa helg så man hinner vila upp sig lite, det har man inte gjort denna helgen. När skulle det passa dig framöver? Så ska jag se till att boka bilen så jag kommer iväg :)

http://paulasworld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards