Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

...rockare...

Av Emma - 11 juni 2010 21:57

Eller inte... absolut inget fel på rockfestivalen alls, gillar den! Men här hemma i mitt eget hus hade det ändå varit skönt att slippa höra basen hela dagarna... Mullrar och dånar som attan, svårt för barnen att sova utomhus... och, har det visat sig, även inomhus... allt på grund av ljudet... Det är ändå en mil dit, men det hörs så väl över vattnet... Fast det är ju bara några dagar ändå så det kan jag ju överleva... så van vid sömnbrist nu efter tre år så det märks ändå ingen skillnad  


Sovdags nu.. redan uppe på övertid  ... Var bara tvungen att läsa ut en spännande bok som jag har lånat av farmor... lånade fyra och har sträckläst dem allihop nu ett par veckor.. på de få lediga stunder man har vill säga...

Nu väntar jag bara på att Linus ska se klart "Trädgårdsfredag" och sen sovdags!

Imorron blir det grill hos Totte och Jessie... ska bli kul! Länge sedan vi var iväg på kvällen på det viset... Spännande att se om barnen sköter sig- klart de gör!  Gonatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Skapa flashcards