Direktlänk till inlägg 30 april 2009

...bloggare...

Av Emma - 30 april 2009 20:44

Jaha... faller till föga till slut... blir en "riktig" bloggare jag med- får väl se hur det kommer att gå:-) Bloggandet är väl snart ute nu, när jag börjar... Brukar vara så!

Blir kanske inte så mycket skrivet så ofta, har försökt att skapa bloggen nu i tre dagar, men hela tiden blivit avbruten av något;-)


Vet inte var jag ska börja... inte från början i alla fall... bloggen blir en fortsättning från min blogg på Familjeliv, men jag har tröttnat på det forumet nu... hinner aldrig gå in där- än mindre skriva något... Tänte att det kanske skulle bli lättare med bara en blogg istället, där jag kan skriva av mig lite...


Men här är jag i alla fall;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards