Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

...linslus...

Av Emma - 7 maj 2010 16:01

Var ju hos fotografen med alla barnen i onsdags... det gick inte så bra, inte alls faktiskt=) Vi kände oss som de där ruggiga föräldrarna i "Toddlers and Tiaras" på Discovery... Usch! Men några bilder kanske det blev i alla fall, vi får väl se   Vi hade så dåligt samvete när vi körde hem att vi mutade dem med Mc Donken, inte för att jag tror att de minsta brydde sig nämnvärt, men Malva tycker i alla fall det är kul... Men usch för Mc Donk, gillar det verkligen inte, det enda jag äter där är faktiskt pommes    Tacka vet jag Max!


Igår var det HLR på Bvc, riktigt bra med lite uppfriskning av minnet, är ju inte riktigt det samma på små barn och lite större barn, känns ändå tryggt att veta hur man gör!


Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, plockat undan lite, fixat med maten och så har Malva kissat på toaletten! Två gånger!!!   Och så en gång på golvet med  

 
 
Ingen bild

Moster Jenny

7 maj 2010 17:29

Vad duktig hon, gör väl inget att blir golvet lite i början! Stor flicka nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards