Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

...romantisk...

Av Emma - 3 oktober 2009 20:36

Igår kom Linus hem med ett stort fång superfina röda rosor till mig!=) Fyrtio stycken tror jag det var... Härligt!  Kul å få blommor ibland, speciellt när det inte är av någon särskild orsak... Så var det igår.. bara för att han ville visa sin uppskattning för allt jag gör för hemmet och barnen, och honom med naturligtvis=)

Tänkte på förra gången han gav mig en present så där... ett par fina ringar som jag alltid har på mig.. de fick jag när Malva var liten (mindre) av precis samma anledning.. konstigt nog var det när hon var nästan precis lika gammal som Love och Noah är nu=) Kanske är det något som händer med Linus sex-sju månader efter förlossningen... Kanske tar det den tiden för honom att vänja sig och uppskatta vad han har!=)

 
 
F

F

3 oktober 2009 20:45

han vill ligga ;)

Hade jag kommit hem med blommor skulle sambon fundera på vad jag gjort... kanske borde överraska henne oftare.

http://dagligdags.blogg.se

 
Ingen bild

Eva

3 oktober 2009 22:28

Vad gulligt, såna karar uppskattar man. Vad fina åkpåsarna blev. Jag har oxå lite lust att få mina syprojekt färdiga, men som sagt tiden räcker inte till alltid.
Kram

 
Ingen bild

Syster

4 oktober 2009 16:00

Vad härligt! Gulligt av honom! När gav du honom en uppskattande present senast då? :-)

 
Ingen bild

Lina

4 oktober 2009 17:06

Pluspoäng till Linus!

 
Paula

Paula

4 oktober 2009 18:35

Naaaw, vad sött! Min karl ger mig väldigt sällan blommor men ibland när vi åker iväg och ska titta på något och jag hittar något så kan han bara rakt uppochner betala det åt mig :)

http://paulasworld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards