Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

...mammor...

Av Emma - 3 oktober 2009 20:54

I veckan som gått har jag gjort något knäppt.. kanske blir det bra, kanske inte... Får väl se...

Bvc ställde in mammagrupperna i Mörrum på grund av olika skäl... bland annat omorganiseringar och massvaccinationen... jag, som ibland är alldeles för impulsiv och hemskt social hade verkligen sett fram emot träffarna (även om det bara skulle bli jag, Marina och Caroline, vi känner ju redan varandra=)) Men hade varit kul med lite nya människor med, finnas ju visserligen öppna förskolan, men det är inte riktigt min grej och så blir det lätt lite för mycket liv med alla större barn med... I alla fall... Till saken... Jag har bjudit in varenda nybliven mamma som jag har träffat till öppet hus hemma hos mig på onsdag... utan syskon.. bara en massa mammor och bebisar=) Ska bli kul... får väl se om det är någon som nappar=) Tanken är att man kanske får lite nya kontakter och kan utbyta lite tankar och tips och kanske är det några som frotsätter träffas på sitt håll... det är ju bara början ännu... Spännande!=)

 
 
Ingen bild

Syster

4 oktober 2009 16:03

Coolt! Lite galen är du allt! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards