Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

...pappas flicka...

Av Emma - 3 oktober 2009 21:03

Jag fattar inte en grej... Jag får nästan aldrig sätta upp Malvas hår.. men det får Linus! Varför? Häromdagen kom hon till mig och visade upp sig "Fiin" sa hon... Och ja, de var hon, Linus hade satt upp hennes hår med både spännen och tofs=) Och förra veckan gjorde han denna fina frisyren på henne

Malvas legofrissa   Läcker! Eller hur?!;)


Igår var vi hos Björn och Sofia och tittade på deras nya fina hus, som verkligen har potential om man säger så=)

Malva fick en fin present bestående av en Pixibok, ett hårband och två klämmor- Tack så mycket! Så snällt! Givetvis var det Linus som fick sätta upp håret på henne då med=)

Vi bjöds även på en god kladdkaka som, hör och häpna, Björne hade gjort! Minsann! Han har dolda talanger den pojken=) Jättegod var den!


Idag har Totte och Jessie varit här på fika (tur att de hade med sig lite gott fikabröd annars hade det bara blivit bröd och vatten=)) Fick minsann sitta länge ensamma och fika då alla barnen sov samtidigt- skönt! Ha lite tid att prata med varandra, det händer ju inte ofta med tre barn i huset som gärna vill ha uppmärksamhet=)


 
 
Ingen bild

Maria

3 oktober 2009 22:32

sötnos är hon!! Tack för senast! snart är det ju er tur att komma hit och hälsa på. KUL!! /"tant" Maria

 
Ingen bild

Syster

4 oktober 2009 16:05

Haha, så söt! klart hon ska ha något tillsammans med bara pappa, dock kanske lite opraktiskt av henne att välja just håruppsättning som "deras" grej! :-) Kramar

 
ida

ida

4 oktober 2009 21:32

Hej Emma, visst vet jag vem du är! :-) Men skit kass på att känna igen personer på "fel" ställe. Såg inte dig i dag tror jag :-)
Läser din fina blogg men som du skrev i min så "hinner " man inte kommentare i andras.
Är så impad över hur du klarar din vardag med 3 små. Jag får nästan ångest över tanken på om det varit jag. Jag hade inte fixat det. Du verkar sååå cool och huslig och 3 barns mamma. Inte konstigt att sambon din uppskattar det!!! Kram

http://www.wictormaja.blogg.se

 
Ingen bild

Eva

6 oktober 2009 20:08

Hej.
Hade fixat allt inför morrondagen:) men så är Max alldeles rödflammig i hela huvudet o på ryggen, supergnällig. Han fick dricka med apelsin igår trtor att han inte tålde det. Så vi kommer inte imorron:( Inte roligt med gnälliga barn, en annan gång. Ha det så trevligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards