Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

...Alfons Åberg...

Av Emma - 12 oktober 2009 18:01

Japp, honom känner jag mig som vissa dagar... hem

"Ska bara, ska bara..." Idag är en sån dag... känns som om det är det enda jag säger ibland=)



Syster: tror vi kan fixa Skype (eller vad det hette=)), kostar det något i så fall?

 

Jonas: Nja, jag kommer gärna, det är mest Linus som gillar att vara hemma och syssla med sina projekt, men visst jag är ju hemma hela dagarna så det kan man ju förstå... eller... nej=) Men vi kommer! ... Snart! Några förslag på en helg i november? Hörde ni hade varit på Stoff och Stil? Verkligen? Ååå ta mig med nästa gång!!=)

 
 
Ingen bild

Syster

12 oktober 2009 18:10

Nix, kostar inget så länge man bara ringer dator till dator. Går att ringa till vanliga telefoner också, men då kostar det.
Har ni kollat på ngn webkamera och headset som skulle passa? om det finns något prisvärt i er närhet så kan ni ju handla det så fixar jag cashen, annars kan vi säkert hitta ngt bra att beställa på nätet. Ska inte behövas många hundralappar för enklare modell.

 
Paula

Paula

12 oktober 2009 18:28

Använder mest 62 till dom i bodys nu men även lite 56, 56 i dom flesta byxor och i munkjackor. Behöver verkligen lite mer tjockare kläder nu märker jag. Det är så svårt med hur mycket man ska ta på dom och så :S

http://paulasworld.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

15 oktober 2009 08:44

Njae vi var aldrig inne på Stoff och Stil, var bara utanför :-) Är ju inte direkt min affär med tanke på hur bra jag är på att sy...not :-)
Hmm helg i november...blir lite tufft, vi kommer upp den 30okt-1 nov (alla helgonahelgen) sen är vi troligtvis upptagna den 7-8 men inte helt klart än. Sen är vi definitivt upptagna den 13-15, men helgerna efter det är vi lediga. Och i december har vi inget planerat än så länge. Men ehlgerna försvinner snabbt tycker jag! Krama alla från mig!! /Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards