Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

...förvånad...

Av Emma - 28 oktober 2009 13:41

Idag har vi varit på mammaträff hos Caroline... frågade faktiskt Linus om han ville följa med... men ... näää...=)

Både Love och Noah sov hela tiden och vaknade inte förrens strax innan vi skulle gå hem... så idag hann även jag prata lite=)


Eftermiddagen var vikt åt städning var tanken... Men gissa om jag blev förvånad när jag kom hem och Linus stod med dammsugaren i högsta hugg=) Ja varför inte? Klart han kan få städa ibland (bara jag slipper få höra det sen) Så nu är det i alla fall rent och fint här hemma så länge det varar=)


Så jag ska väl göra min insats snart tänkte jag och städa ur kylen.. äntligen=)


Måste även berätta att jag faktiskt har knåpat ihop en tröja till Malva... himla kul var det och inte så svårt ändå, men lite stolt över mig själv ändå... Ska lägga upp en bild på den snart... Har ju fått låna svärföräldrarnas kamera (tänk att ni alltid kan ställa upp, inte alla som har så fantastiska svärisar=)) så ska bara lära mig den först så kommer det nog en bild sen...





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards