Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

...utrotare...

Av Emma - 29 oktober 2009 11:40

Vi har visst husdjur ändå... Möss! Så härligt... eller inte! Anticimex har varit här idag.. fick ett fång med fällor så nu ska de små rackarna bort! Synd... jag gillar möss, men... inte i MITT HUS!!!=)


Har även hunnit lägga upp en del barnkläder på Tradera, men som vanligt blir man avbruten... så det blir ett projekt (till) för morrondagen=) Så har vi lagt upp en hel hög med barnsaker på Blocket... onödigt att sånt man inte använder längre bara står här och tar plats... bättre nån annan kan få dra nytta av dem...Skönt och rensa lite...


Nä nu ska barnen ha mat, i eftermiddag ska vi fara runt och kika på lite kök... måste bestämma oss snart! Skulle egentligen bara lägga upp bilden på tröjan... Fast man ser kanske inte så bra... hade ju klart varit roligare om Malva hade haft den på sig... Men så klart så ville hon inte så gärna bli avbruten i sitt lekande igår kväll=)

Nysydd tröja  

 
 
Ingen bild

Maria

29 oktober 2009 14:28

Du är ju drottning av symaskinen, syr du kläder till mina barn i framtiden också?? :-) Imorgon kommer vi och hämtar Malva-bus, så gör henne mentalt förberedd på massa bus =) Ses runt halv tio snåret!! /Maria

 
Ingen bild

Syster

29 oktober 2009 19:26

vad duktig du är. själv lyckas jag inte ens laga mina trasiga kläder, de samlas bara på hög, märkte det nu när jag håller på och packar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards