Direktlänk till inlägg 4 november 2009

...överraskad...

Av Emma - 4 november 2009 20:13

Jag gillar överraskningar!=) Speciellt såna som igår... helt plötsligt ringer det på dörren och utanför står Fredrik och Cesar! Kul!=) Det var länge sen sist så såna besök uppskattas alltid! Och så fick Malva leka lite med, märktes inte alls på Malva och Cesar att det var länge sen de träffades- full rulle direkt=)


Annars blev det inte mycket gjort igår... målade några tavelramar till ett av alla mina projekt=) Dammsög... Ja det var väl mest det... förutom det vanliga som att mata barn, byta blöjor, lämna på dagis, laga mat, äta osv. det är inte ens värt att nämna=)


Idag var det mammaträff igen, hos Ulrika denna gången... Det är alltid lika roligt att få se hur andra bor, så blir jag alltid så avundsjuk för att alla andra har det så fint jämt... så vill jag med ha det, men det är väl inte min stil helt enkelt=) Nä, jag är lite mer skräpig sådär... Vi var duktiga idag och la upp lite riktlinjer för vad vi egentligen ska prata om, att vi sen spårar ur lite är en annan sak=) Idag kom snacket av nån anledning att handla om döden... ingen aning om varför... Ska ni donera era organ? Det vill jag! Har liksom ingen nytta av dem ändå...


Såg ni Ullared häromdagen? Det gjorde jag! Jisses, suget att åka dit försvann där en stund, men nu har det kommit tillbaka med dubbel styrka... Fan kan den där konstiga familjen handla för femtitusen så kan väl jag handla för två! Det är väl ungefär dubbelt så mycket som jag brukar spendera där=) Varje gång jag åker hoppas jag göra nåt extra fynd, men det gör jag aldrig=) Men i år, då händer det säkert=) Sen tycker man att man handlar så mycket och det är så kul, men så kommer man hem och upptäcker att man bara har köpt en massa tops och bomull och städgrejer och plastpåsar... Hur kul är det då?=) Fast det var ju billigt...


På tisdag smäller det! Då jäklar ska jag börja simma! Äntligen! Ska bara försöka hinna fixa min bikini först...


Brottningsmatch  

 
 
Ingen bild

Eva

4 november 2009 21:43

Hejdu, Du har inte varit hemma hos mej än, där kanske du känner dej hemma. Har det med lite skräpigt hemma men ska försöka dölja det på onsdag så alla tror att det är så välstädat o fint. Sa kanske lite förmycket om det där med välstädat men ska göra mitt bästa.
Trevligt att grabbarna vaknade till sist :)

 
Paula

Paula

4 november 2009 21:44

Vilken söt bild på pojkarna, herregud! Jag ska donera mina organ, varför inte hjälpa en annan människa när man verkligen kan? Jag skickade till och med in en dikt till dom när jag skickade in mina uppgifter på internet, hade hittat en superfin dikt som handlade just om det. Dom skickade faktiskt tillbaka och tackade så himla mycket :)

http://paulasworld.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

5 november 2009 08:51

Vilken otroligt mysig bild på pojkarna!! Jag saknar er redan och nu kommer vi nog inte upp före jul, men ni kanske hinner komma ner :-) Kram på er alla!

 
Ingen bild

M

5 november 2009 11:38

Hej!!

Såg att du bodde i Mörrum - är du intresserad av att köpa beg. barnkläder till dina små pyren? Jag har nämligen en hel del....

 
Emmelie

Emmelie

6 november 2009 13:45

Så söt bild på killarna! :-)

http://emmeliejessika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards