Direktlänk till inlägg 5 november 2009

...lekfull...

Av Emma - 5 november 2009 19:37

Såg den första snön imorse, kul... Synd bara att den försvann nästan direkt...

Har utnyttjat svärmors ledig dag och använt henne som barnvakt... än en gång=) Under tiden hon var här stack jag in till stan, dels för att hitta en bikini-nederdel till mig... något som inte är helt lätt när det är vinter... konstigt egentligen... folk badar ju ändå... åker på semester med för den delen... såklart hittade jag ingen... och jag som ska simma på tisdag... får lösa det på nåt sätt... Mitt andra ärende var Fars Dags present till Linus... och det var ju ganska lätt... fantasilöst kanske... men lätt=) Kalsonger och strumpor blev det bara... Men kom igen när jag får en Mors Dags present så kanske jag kan anstränga mig lite mer=)


Svängde inom jobbet med för att hälsa på och be om mitt rekommendationsbrev och arbetsgivarintyg, men det var så mycket folk där så jag skippade det... En annan gång! Tänk att man snart ska söka jobb... igen... Kan inte förstå att när Malva var i grabbarnas ålder så började jag jobba... Herregud!=)


Linus ropade nyss från soffan och påminde mig om att det snart är dags för lussekattsbak... och absolut är det det... var och handlade idag på hemvägen och hela tiden jag stod i (den extremt långa) kön tänkte jag för mig själv "glöm inte saffran, glöm inte saffran, glöm inte saffran..." Tror ni jag glömde det? Ja såklart=)


Imorron är det fredag igen och bara det inte regnar ska vi smita in till Kulbrunnen och leka av oss lite, jag och barnen... Faktiskt tror jag att jag ska åka lite rutschbana jag med=) Vill ni hänga på?


Eva: Du kan ju bara skylla på renoveringen annars=)

 

M: Vad är det för kläder, har ju en del beg. redan från Malva. Men är det nåt speciellt så tittar jag gärna. Du kan ju skriva din mailadress i en kommentar som jag inte lägger ut så kan jag svara på den och kanske kan få se några bilder om du har?

 

Maria: Ska verkligen försöka komma ner innan jul, hade ni nån ledig lördag nu i november?

 
 
Ingen bild

Maria

6 november 2009 09:33

Hej! Ja vi har lediga lördagar i November som det ser ut hittills iaf. Vi är lediga helgen den 21-22 samt den 28-29, sen har vi heller inget planerat någon av helgerna i December. (än så länge) :-) Kramar!

 
Ingen bild

Eva

6 november 2009 14:44

Ja denna gången iallafall, undra vad jag ska skylla på nästa gång ;) Kanske har vi inte hunnit färdigt då vi har en tvättstuga o 3 sovrum kvar efter köket.

 
Ingen bild

Maria

8 november 2009 16:51

En liten rättelse..vi är visst inte lediga den 21 november...jag som trodde det men så var inte fallet...kram

 
Ingen bild

JON

15 november 2009 10:51

hur was det på ullaredens? blev det mkt shoppat? vad gör malvabus för något nuförtiden? hon behöver nog lite Nonas tid snart.

 
Ingen bild

Syster

17 november 2009 21:23

Vad roligt att ni fick igång Skype, var kul att se alla. verkar ju funka för malva oxå, hoppleken funkar iallfall tydligen! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards