Direktlänk till inlägg 18 november 2009

...vis...

Av Emma - 18 november 2009 20:09

Måste nog vara väldigt vis snart... Nåt positvit måste man väl få ut av den väldigt irriterande tandvärken som jag lider av just nu i alla fall... Jäkla visdomständer!=)


Mia: Om du läser, måste bara säga tack för tipsen från Blocket, men tyvärr har vi inte hittat rätt ännu... Är ute efter två gammeldags utdragssängar... ifall du hittar=)

 
 
Ingen bild

Mia

18 november 2009 21:56

Helt OK! Vill du ha två likadana? Hoppas du blev nöjd med sakerna/kläderna....Ska ha lite allmänt öppet på söndag kl 11-15. Tipsa gärna dina vänner.

 
Frida

Frida

23 november 2009 19:09

Nya bloggen, klarar mig inte utan blogglivet ;)

http://www.mammanolte.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards