Direktlänk till inlägg 24 november 2009

...mamma Emma...

Av Emma - 24 november 2009 18:19

Så kallar Malva mig hela tiden=) Eller bara Emma... varför det?! (Vet att jag heter det=)) men det låter så gulligt=)


Blir inte mycket bloggande just nu... har en massa andra projekt på gång, fast en del är klara så jag tänkte lägga upp bilder och visa vad jag har haft för mig... när jag hinner=)


Bland annat målar jag en docksäng till Malva som hon ska få i julklapp, fixar lite ramar, lite julpyssel... och en hel massa annat och så det vardagliga livet med förstås=)

 
 
Ingen bild

Maria

24 november 2009 19:25

sötis är hon! Längtar tills ni kommer på besök, står det något speciellt på önskelistan då?? något speciellt shoppingställe som ska besökas ?? =)
Krama alla från mig!

 
Ingen bild

Syster

25 november 2009 20:40

mysigt, hon prövar väl det nya hon lär sig! :-)
Får ta ett nytt skypesamtal snart! I helgen får jag Karlshamnsbesök, A o M kommer fredagmorgon! :-)

 
Emmelie & Jessika

Emmelie & Jessika

9 december 2009 22:31

Usch da va tråkigt att ni är sjuka allihop! Hoppas ni krya på er alla!

http://emmeliejessika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards