Direktlänk till inlägg 10 december 2009

..ide...

Av Emma - 10 december 2009 10:00

Nu gör jag som björnarna och går i ide! Tänker inte lägga ner bloggen, kommer tillbaka igen... samtidigt som vårsolen kanske  


Har så mycket annat för mig nu bara... inga måsten och ingen stress... bara "vill göra" saker   Julklappar och så där...


Men som sagt: I´ll be back!!


Ha det bra så länge, vi ses!


Malva 2 år   glada bebisar  

 
 
Paula

Paula

24 januari 2010 16:43

Hej! Det var inte igår, nej :) Allt bra med er? Ja, det är helt sjukt hur dom kan ta upp sådana gamla saker i bloggen. Mitt liv måste vara RIKTIGT intressant :) Jag kan väl förstå att dom kan tycka att det är tidigt efter det som hände vid jul men dom vet ju inte allt som hände, vissa saker vill man bara inte skriva ut. Det är också därför det inte känns fel att leta hus. Det är ju bara Björn och jag som vet hur vi har det och vi har det jätte bra. Hade inte det hänt vid julen så hade vi inte haft det så bra som vi har det idag. Det är en riktigt stor förändring. Även om det var jobbigt då så var det värt det, det kan jag tala om nu. Både jag och Björn mår så mycket bättre och det märks även på barnen att allt känns så mycket bättre nu. Förstår inte att människan kan påstå att jag inte har tyckt om mina barn. Det är väl klart jag har! Det har inte varit lätt att få två barn så tidigt och sen fått ha dom så mycket själv som jag har. Det är inte jobbigt att dom vill äta, att dom vill upp i famnen osv som hon menar. Det är jobbigt när man är själv och när båda vill upp i famnen, då kan det lätt bli lite knivigt :) Det är inte så lätt att njuta av bebistiden med två prematurer, likaväl som det var lätt för dig med kolikbarn. Ibland är det lite läskigt med vissa kommentarer för dom skriver precis som att dom känner mig. Frågan är om dom gör det och därför vill domv ara anonyma eller om dom bara tror att dom känner mig för att dom läser bloggen. Kan vara lite jobbigt det där :( Kram!

http://paulasworld.blogg.se

 
Paula

Paula

7 mars 2010 15:24

Haha, det är inte lätt att tänka på allt :) När är det dina fyller?

http://paulasworld.blogg.se

 
Paula

Paula

12 mars 2010 14:14

Lika bra att säga grattis nu :) Lär ju glömma det annars :(

http://paulasworld.blogg.se

 
Paula

Paula

15 mars 2010 08:57

Rätt! Duktig :)

http://www.paularyberg.blogg.se

 
Jessika

Jessika

15 april 2010 10:43

Tack för info om skrattmåsen... :-)

http://emmeliejessika.blogg.se

 
Paula

Paula

22 april 2010 11:29

Hej! Det var inte igår! Hur är det? Får snart ta och träffas igen tycker jag! Vi beställde kakel och klinkers igår så det är lika bra att inte titta mer, då hittar man säkert en massa annat :)

http://paularyberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards