Alla inlägg den 3 september 2009

Av Emma - 3 september 2009 06:29

Uppe med tuppen och pigg som en lärka!=) Eller?..... Nä!


Pojkarna sover fortfarande hela nätterna... Noah har (just när jag skrev detta fick jag avbryta och gå upp och hämta honom=)) sovit speciellt bra! I går sov han lugnt ända fram till fem, då blev han så orolig av sig att jag fick väcka honom och ge honom lite gröt! För det är just det de vaknar ju inte själva=) Inatt har han sovit i sin egen säng- hela natten! Ja tills nu då=) Två gånger har jag varit uppe och gett honom nappen bara, men annars har det varit lugnt...  Tror det är för att han ligger på magen nu som han sover så bra... Så fort man lägger honom ner så rullar han runt till mage=) Fast tyvärr så kräker han alltid en massa då... mindre kul... fast han kräker mycket hela tiden... hoppas det blir bättre snart...

Så till Love då... både i går natt och i natt har han varit riktigt orolig... nu vid femtiden väckte jag honom... ifall det var nåt han drömde som fick honom att vrida sig så... sen somnade han förstås inte om... Linus (kors i taket!=)) gick ner och gjorde lite gröt som jag gav honom (Linus gjrode faktiskt gröt till Noppe med igår) men han somnade ändå inte.. tror det är Lactulosen som spökar lite.... Så det går nog bort om ett par dar... Nu sover han i alla fall igen... Tyvärr var det nog hans bökande och gnällade som väckte Malva klockan fem... likadant igår... Så nu är vi uppe allihop, men syndaren som väckte oss han sover nu gott!=) Rättvist?! Nej!

Ovido - Quiz & Flashcards