Direktlänk till inlägg 5 september 2009

...social...

Av Emma - 5 september 2009 20:56

Nu är kalas nummer ett avklarat!=) Hon fick så fina presenter! Tack allihop!Gick hyfsat bra tycker jag och alla barnen skötte sig alldeles utmärkt! Och dessutom en helt okej ljudnivå dessutom, även vi vuxna kunde prata lite med varandra! Inte illa av fem tvååringar och fyra bebisar=)

Imorron är det dags igen!=) Är så kul att få träffa lite människor ibland.. Den här helgen får jag ju verkligen mitt lystmäte=) (hmm.. lystmäte, säger man så? Varför då?=))


Så blir då Malva två år?!! Å lilla gullan... redan?! Det går för fort, alldeles för fort ibland...

 
 
Frida

Frida

6 september 2009 07:25

Men då är vi två som är rätt så tråkiga ;) haha. Sen jag fick Oliver så är alkohol inget fö mig alls, fest vad är det? Men måste människor skita i en för det`? Det är det som jag tycker är så konstigt, fast det är som du säger jag har nästan aldrig tråkigt :D

http://www.lyckligaflicka.blogg.se

 
Lina

Lina

6 september 2009 08:11

Tack för trevligt kalas! Och du har rätt, ljudnivån var otroligt human för ett 2-årskalas. :)

http://clarabella.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards