Direktlänk till inlägg 24 september 2009

...snäll...

Av Emma - 24 september 2009 09:05

En storasysterhistoria till blir det=)

När vi skulle hämta Malva på dagis igår, var jag tvungen att väcka Noppe, stackarn, han sov jättegott... När vi var framme vid dagis blev han lite upprörd när jag skulle gå in efter Malva... Såklart hade vi glömt nappen hemma (hur kunde jag göra det?!) så han fick följa med helt enkelt... Det gick bra fast när vi kom tillbaka var Love lite lessen för att han hade fått sitta kvar själv=) (men han hade i alla fall sin napp=)) Satte Noah i bilstolen, så blev han lessen igen... "Malva, kan lillebror få låna din napp" sa jag... "ja" sa Malva... Så Noah fick låna Malvas napp... så snällt... Fast när Malva insåg att hon inte skulle få tillbaka den direkt så blev hon lessen=) Men hon lånade i alla fall ut den... en stund.. det är ju tanken som räknas... Så fick vackert köra hela vägen hem med en lessen Noppe i baksätet...

Goa Malva  

 
 
Draken

Draken

24 september 2009 09:21

Det var ju snällt av henne att låna ut nappen, väldigt gulligt var det oxå :)

http://draken.bloggagratis.se

 
Emmelie

Emmelie

24 september 2009 13:56

Va söt hon e Malva och snäll som lånade ut sin napp! :-)
Verkligen jättesnällt att du tänkte på oss men som du säger så vill vi köpa.

http://emmeliejessika.blogg.se

 
Ingen bild

Syster

24 september 2009 19:09

vad härlig hon är! :-) Jag ringer ngn dag så jag får prata lite med henne, nu är hon väl en riktigt snackare? :-)

 
Paula

Paula

25 september 2009 12:03

Använde du liggdelar till er vagn?

http://paulasworld.blogg.se

 
Paula

Paula

30 september 2009 10:49

Usch, vad dålig jag har blivit på att svara. Har haft mycket i huvudet på sistone bara. Hur är det med er? På söndag är det bytesdag i Svängsta, jag ska dit. Björn får vara hemma med barnen. Har du sålt liggdelarna eller du ska spara dom? Vilken färg är det?

http://paulasworld.blogg.se

 
Paula

Paula

2 oktober 2009 15:00

Har du kort på mjukliftarna? Hade gärna tagit en kik på dom om vi nu ska byta vagn. Har funderat på att inte skaffa någon liggdel då vi bara ha dom på ett täcke nu och det hade ju gått i den vagnen också och sen kommer dom ju snart lära sig att sitta så det känns lite meningslöst men jag har ändå inte bestämt mig till 100%. Om vi lyckas sälja vagnen snabbt så säljer Babyproffsen ut gråa nämligen. Vet du när det börjar på söndag? Har inte fått tag i någon ang tid än men jag har sagt till Björn att jag ska dit så han vill gärna veta när så han kan planera lite :)

http://paulasworld.blogg.se

 
Ingen bild

Eva

2 oktober 2009 22:59

Hejhopp.
Tackar för inbjudan till f-träffen. Va det kl 9? Ska försöka komma, fixa barnvakt o kanske taxi om jag inte löser resan på annat sätt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards