Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Emma - 15 juli 2009 20:39

Det har malva varit idag... eller snarare trött kanske... man blir väl det om man envisas med att stiga upp halv fem varje dag;-) Hon somnade om i vår säng men inte förrens efter ett bra tag, men då var hon pig och glad i alla fall... Vid sju tog jag minisarna och gick ner, då vaknade såklart hon med...


Sen pratade hon om Cesar (som vanligt) och idag kom de faktiskt;-) Tidigt (runt nio?) redan... Men Malva var inte så snäll när de lekte... till och från gick det bra, men rätt var det var tog hon nappen och Laban och bara gick och satt sig i ett hörn! det har nog aldrig hänt förut.. stackarn riktigt trött var hon...


Min moster kom också vid elvatiden, vi fikade lite och så så Malva somnade nog inte förrens halv ett... sen sov hon till halv fyra och ville inte alls stiga upp när jag väckte henne... Men sen piggade hon på sig och har varit på ett strålande humör... Vi gick en runda till Ljungan också.. skulle köpa lite blommor var det tänkt, men de stänger visst redan fem nu på sommaren så det blev inget av med det...


Gammelfarmor och farfar har varit här en sväng i kväll med... de hade bullar med sig.. Gott!=) Nu är frysen full igen... Bigaråer fick vi också! Som jag har längtat efter det! Saknar verkligen det i vår trädgård!


Imorron kommer Syster hem... ska skriva en inköpslista till henne från Ikea nu... Gäller ju att passa på när man inte kan åka själv=)


Förresten ska vi in en runda till Östersjö imorron.. Malva skulle åka karusell med sin pappa.. Det sa hon! Får väl ser hur det går=)


Själv ska jag inte på Östersjö så mycket i år... Inget festande i alla fall.. ingen som har frågat! Kanske lite sur jag med;-) Hade kanske ändå sagt nej, men tillfrågad kan man väl bli? Har inte så stor lust ändå längre...

Ovido - Quiz & Flashcards