Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

...lantis...

Av Emma - 5 juli 2009 20:00

Idag har jag, barnen och mormor varit i stugan på Guö hela dagen... jätteskönt... Solen sken inte mycket- lagom tyckte jag som äntligen kunde vara utomhus igen=)

Parkerade bilen nån kilometer från stugan då vägen är så smal... såklart började det regna just som vi skulle gå, men jag tänkte inte något förstöra vår fina dag.. lite regn gör väl inget det var ju ändå varmt;-) Hade riktigt mysigt faktiskt och Malva fick leka med mormor som hon har tjatat om=) Hon hade kul och tittade bland annat på en massa fiskar i havet, men nåt bad blev det inte även om vattnet var riktigt varmt!


Linus var hemma och snickrade.. som vanligt... har kommit riktigt långt på verandan nu! Duktig är han!;-)


Jonas: Såklart du får komma med din önskelista med;-) En heldag med Malva kanske?=)

Syster: Jo, cykeln kan hon ju inte använda själv riktigt ännu, hade varit kul med en sån "sparkcykel"...

 
 
Ingen bild

Syster

6 juli 2009 15:59

Låter superhärligt, själv tillbringade jag helgen på en ö med sol och bad och god mat och även lite åska och regn, men då blev det en bok i soffhörnet, det funkar också! :-)
Gällande sommar så ser det ut som jag kommer hem till Ö-sjö, stannar 1 vecka, åker till Tyskland 1 vecka och sedan återvänder för lite mer ledighet i blekinge, hur länge är oklart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards