Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

...nytt liv...

Av Emma - 7 juli 2009 21:19

Hanna Söderholm

Född: 6:e juli 07:44

Vikt: 3435 gram

Längd: 51 cm

Mamma: Marina Söderholm

Pappa: Mattias Söderholm

Syskon: Isak och Sara


Grattis till hela familjen!!


 
 
Paula

Paula

8 juli 2009 11:03

Vi ger dom nappen när vi ska dra ut på det. Dom tar den, suttar, spottar ut den, skriker, vi ger dom den, dom tar den och så håller det på. Med tanke på hur mycket mat dom får varje gång så får dom inte äta oftare. Ibland är det inga som helst problem att dra ut på det och ibland skriks det HELA tiden. Är vi båda hemma så maar vi dom samtidigt men tar jag dom själv så matar jag dom en och en. Den som är skrikigast får först och den andra får lyckligt vänta. Sover den andra så väcker jag den för det fungerar inte om dom ska äta på olika tider hela tiden. Det måste vara jobbigt att ha ett barn sen innan när man får två på en gång, jag är riktigt glad att detta är våra första barn. Tillräckligt jobbigt att bara ha två ;) Visst är det lättare att bara ge dom mat så dom inte väcker någon annan och så slipper man lyssna på skriken också. Det var så vi gjorde innan. Skrek dom och det var ett tag sen dom hade ätit, då gav vi dom mat. I vecka 5 fick vi reda på att det kunde bli tvillingar, det var för tidigt att säga säkert att båda skulle överleva. I vecka 8 sa läkaren att det definitivt kommer att bli tvillingar. Det var skönt att få veta det så tidigt, hade nog blivit för mycket att ta när man har kommit nästan halvvägs i graviditeten. När fick ni reda på det?

http://paulacarolineryberg.blogg.se

 
josefine

josefine

8 juli 2009 11:47

Javisst blev den fin? =) Finare än jag själv föreställt mig den =)

http://dendarfin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards