Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

...nya tag...

Av Emma - 14 juli 2009 20:55

Imorse (?) vaknade Malva halv fyra!! Vad är det här? Sen kunde hon absolut inte sova förrens halv sex- sex... Så typiskt... minisarna sov annars otroligt bra inatt... började lite smått med nästa steg ersättning igår kväll... tänkte börja introducera den lite smått... De hade somnat kvart över sju, sen väckte jag dem vid åtta.. de åt i sömnen=) sen sov de vidare till halv två!! Sen åt de igen vid fem... Men sen kom vi in på rätt spår igen;-) Fick den nya ersättningen vid åtta målet i morse med och de sov riktigt bra hela förmiddagen sen... Gör ingenting om de sover till fyra inatt!! Hade varit skönt med en matning per natt... eller ja, två då;-)


Har hållt igång hela dagen.. bakat lite... städat lite.. tvättat lite osv.

Malva sov bara en timme idag.. var jättetrött ikväll.. hoppas hon sover länge i morron...


I eftermiddags har mina jobbarkompisar varit här... det var trevligt! Åt blåbärspaj med vaniljvisp och pratade... Malva tyckte med det var kul med besök.. som vanligt;-) Och ville gärna visa upp sig... som vanligt;-)


Linus och Pelle har lagt tak på verandan idag.. det går framåt!


Imorron kommer nog mina vilda småkusiner och min moster på besök...

Sen kommer Hanna och Cesar med.. Eller? Hoppas det!


Snart Östersjö.. ska in i alla fall en runda... Och så kommer syster med hem.. Malva sken upp idag när jag sa det och började genast speja utanför=)


Malva var så rolig innan när min moster ringde.. hon började gissa vem det var: "Cesar?" Nej "Fafa" Nej" Mommo?"... så söt... nån annan kunde det inte vara=)


Jonas: Det gör ingenting om du och Maria är här och tröttar ut Malva!! Hon älskar ju det!!;-)

 
 
Ingen bild

Syster

14 juli 2009 21:22

Vad härlig hon är! :-)
Fast det var ju inte bra att hon vaknar så tidigt hela tiden, jobbigt med så tidiga mornar!

 
Hanna

Hanna

14 juli 2009 21:55

Visst kan ni hämta den i morgon:)

http://cesar

 
Paula

Paula

15 juli 2009 20:42

Javisst, länka du bara så jag länkar jag dig också :) Jag jobbar som tidningsbud egentligen så det är verkligen på tiden att göra något annat sen, nu har man ju också lite tid på att förbereda :) Hoppas det går vägen bara!

http://paulacarolineryberg.blogg.se

 
Paula

Paula

15 juli 2009 20:44

Vad är det för ny ersättning? Är det fyra månaders-ersättningen? Vi har något från apoteket nu, något receptbelagt. Det klassas som välling men jag längtar tills dom äter riktigt mat. Inatt som dom först 6 timmar mellan 23 och 05 och sen sov dom 5 timmar mellan 05 och 10. Härligt!

http://paulacarolineryberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards