Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

...speedad...

Av Emma - 16 juli 2009 21:57

Har jag varit idag... Malva med=)

Först var vi en tur inne på festivalen hela familjen... det gick bra- även med vagnen! Var i och för sig där så tidigt att det inte var så mycket folk... redan vid halv elva... Vid elva mötte vi upp familjen Isacsson-Stenström nere vid karusellerna... Min tanke var att Malva skulle få åka någon karusell... Så blev det inte.. de hade inte riktigt kommit igång ännu.. tråkigt! Och när vi kom till barnkarusellerna blev det värre- där stank det piss! Riktigt vidrigt faktiskt! Annars kändes det inte som om det var så mycket att titta på.. det vanliga... hade väl inte kommit igång ännu...


Vi gick hem till Cesar och matade alla barnen, sen gick vi hemåt igen...

Malva somnade inte förrens halv två idag... trött var hon men hon hade så mycket att titta på så det märktes inte...


Förresten fyller minisarna fyra månader idag!! Grattis!=) Vad tiden har gått fort (en klyscha, jag vet, men det är så) Kan inte kalla dem minisar snart längre, de är så stora nu;-) Noah har suttit en stund i hoppgungan dagen till ära... han gillade det, men jag ville inte låta honom sitta där för länge... Fast när jag skulle ta upp upp honom började han skrika;-) Han fick sitta kvar en stund till och var så nöjd så=) Love har suttit i gåstolen och var lika nöjd han...


Syster kom förbi ikväll på sin väg hem till mamma och pappa... med presenter till höger och vänster=) Och så hade hon med sig en massa som jag beställt från Ikea med... och pojkarnas matstolar med! Så nu ska vi snart börja med lite gröt! Imorron kanske... ville ta det lite lugnt med den nya ersättningen först...


Imorron blir det nog en sväng till stan igen.. för mig, syster och minisarna för lite lunch.. Malva får vara hemma och sova med pappa;-)


Har nog inte suttit ner många minuter idag... men har faktiskt lite energi idag... så det gäller ju att passa på=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards