Direktlänk till inlägg 17 juli 2009

...festivalveteran...

Av Emma - 17 juli 2009 18:37

Idag har Syster (moster) varit här... efter pojkarna ätit vid tolv och Malva somnat åkte hon och jag och pojkarna in till stan en runda... Det var varmt!

Men vi hann med allt vi skulle.. dvs. äta;-) Syster tog en sillamacka- gott! Men jag, jag tog en Bullens korv- det är festival det!=) En mjukglass på torget och lite varma chips blev det med;-) Annars ingenting... Vet att det inte är nåt speciellt med festivalen längre... men likväl måste man dit;-) Har nog varit där vartenda år sedan jag var liten... Kan inte låta bli.. trots att det inte är så kul kommer jag garanterat vara där nästa år med... då kan vi nog se tåget med.. kanske till med gå ut på kvällen?!=)


Imorron ska nog Linus iväg på fest.. då kommer Syster hit.. vi ska ha tjejkväll med tacos och lösgodis, vill ni joina?=) Mysigt ska det bli=)


Malva kallar sin Moster för Moss... det låter lite som mouche (en sån där skönhetsfläck, vet inte hur det stavas) när hon säger det... så sött=)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards