Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

...effektiv...

Av Emma - 24 juli 2009 21:04

En sak som kan vara positiv med tidiga mornar är att man hinner med mycket... ibland i alla fall;-) Som idag: hela huset städat (okej nedervåningen i alla fall) innan klockan var tio!=) Det ni! Att barnen sen fortfarande hade pyjamas på sig till typ elva är en annan sak- man får ju prioritera=) Malva fick "riktiga" kläder lagom till hon skulle sova middag=)


Annars idag? Noah har bajsat igen;-) Effekt av katrinplommen tror jag...

Love däremot har det inte.. han ville ju inte så gärna ha katrinplommon igår och det har visat sig i ett rejält magknip nu ikväll.... stackarn... Så nu har jag minsann tryckt i honom lite ändå... Noah fick med lite i bara farten=)


Har varit och grillat hos svärföräldrarna ikväll, jag promenerade dit med barnen... Tog en timme ganska exakt och då stannade vi ändå en massa gånger på vägen... måste ju titta på "bobbarna" å på "kackorna" å på "bommorna" å på tågen å en massa annat=) Men när jag ville stanna å prata med en känning, nej si det gick inte "mamma! Köja nu";-) Malva pratade ungefär hela vägen dit;-) Hem körde vi bil istället...


Förresten att sova i varsin säng gick jättebra... eller hade hoppats på att de kanske skulle sova hela natten eller något sådant magiskt;-) Men de sov ganska exakt precis som vanligt... och det är ju okej det med=)

 
 
Emmelie

Emmelie

24 juli 2009 22:15

Ja man kan ju nästan tro att vi band fast henne!:-) men vi fick nga mindre charmiga kort på henne oxå!! haha

http://www.emmeliejessika.blogg.se

 
Emmelie & Jessika

Emmelie & Jessika

25 juli 2009 11:04

ja du säg det. man kan säga att hanna hade inget att säga till om. :) bilden blev ju dessutom bra. tror hon är nöjd! :)

http://emmeliejessika.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

25 juli 2009 11:55

Hmm Emma, kommer inte riktigt ihåg dig. Hittade inget kort på dig på bloggen heller..jag är lite glömsk...men kul att du hittade mig här! Kramiz

 
Ingen bild

Emma

25 juli 2009 23:55

Det mest pinsamma är att jag inte vet vem du är...Men att du vet vem jag är och att vi har umgåtts när vi var små. Men jag är mycket glömsk så du får ursäkta...Vad kul att du hittade till min blogg...kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards