Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Emma - 9 augusti 2009 19:20

Lite tråkigt idag... Linus sista lediga dag idag! Jobbigt... men skönt också att få tillbaka sina vanliga rutiner igen... önskar bara att pojkarna kunde äta lite mindre på nätterna och sova lite mer regelbundet på dagarna... då hade allt varit perfekt!=)


Noah fick med en liten, liten sväng av feber i går kväll, men idag är de som vanligt igen... eller nästan ialla fall... äter inte riktigt så bra som innan... får kramp mitt i maten och bara skriker.. vet inte vad det kan vara som är fel denna gången... Jobbigt! Men annars har de varit vakna väldigt mycket idag, för det mesta på gott humör...


Dagen började tidigt (vid halv sex ungefär), men Malva sov ända till sex i sin stora säng! Duktig flicka... Apropå mina farhågor om att hon skulle slå sig... Vid halv fem hörde jag en duns från hennes rum och sen ett "AJ", men efter det måste hon ha somnat om igen=) Har bäddat ner henne nu, gick lika bra idag! Hade inte lika bråttom därifrån utan tog mig tid att knöka ner en kudde på varje sida om henne idag=) Gjorde aldrig det igår när jag tittade till henne... hon sov så sött=)


På tisdag börjar Malva dagis igen... hon kommer att ha så kul!

Av Emma - 9 augusti 2009 19:18

Japp är jag det! Finns så mycket man vill ha... om man ändå kunde varit rik;)


Tänkte fylla på Malvas önskelista ytterligare;-)

Hon skulle verkligen behöva ett nytt regnställ och nya stövlar med.. och kanske ett par vinterkängor också=)

Ovido - Quiz & Flashcards