Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Emma - 25 augusti 2009 14:33

Japp det är Malva idag... Näsen rann nåt hemskt i morse så jag ville inte lämna henne på dagis... Hade skämts om jag hade lämnat henne där i det skicket, speciellt eftersom jag inte jobbar- då hade det varit en annan sak, då måste man vara lite tuffare=) Men jag har ju egentligen ingen annan anledning att lämna henne där utom för att hon ska få leka lite med sina kompisar, men det hade hon nog inte haft så stor lust med idag i alla fall...


Vi åkte på en utflykt istället, pengarna har ju kommit (äntligen) och nu måste de spenderas=) Har gått och varit totalt pank ett par veckor nu (om inte mer)... Åkte till Maxi.. hittade ett par vinterkängor och ett par stövlar till Malva.. tänkte ge henne dem i födelsedagspresent så att hon får lite fler paket att öppna=) Sen promenerade vi in till Lindex, men jag vet inte om det är jag som har blivit snål eller om kläderna verkligen inte är fina längre?! De har nästan ingenting där... Så det enda fyndet i gallerian blev ett par Nalle Puh-nappar till pojkarna=)


Förresten somande alla barnen i bilen på vägen dit, men när vi kom fram vakande både Malva och Noah=) Love han sov gott vidare... Han brukar alltid vakna när man lägger över honom i vagnen annars, men inte idag... Han sov lugnt vidare hela tiden inne på Maxi, på vägen till stan, på Lindex när jag la honom i bilstolen igen och hela vägen hem... Då vaknade han! Sov i två och en halv timme!=) Noppe sov däremot inte alls! Fick till slut sätta hon om i bärselen istället=) Somnade inte förrens efter maten här hemma klockan ett! Sover fortfarande...

Ovido - Quiz & Flashcards