Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

...badrädd...

Av Emma - 23 augusti 2009 19:33

Malva har börjat hata att bada! Länge har hon hatat delen att skölja håret, det kan man ju förstå... hon ville väl inte ha vatten i ögonen... Men sedan ett tag tillbaka har det blivit svårare att få ner henne i badet över huvudtaget! Men när hon väl är i brukar det gå bra... Men ikväll ville hon inte alls.. jag hörde hur hon skrek och så ropade Linus på mig, jag trodde att det som vanligt var dags att skölja håret eftersom hon alltid skriker då, men när jag kom upp var hon inte ens i!=)


Fick övertala henne... till slut fick jag med hoppa i för att hon skulle bada alls=) Men det varade inte länge... lagom till jag hade satt shampo i håret skulle hon upp... grät och skrek gjorde hon... Stackarn...


Linus fick komma och hjälpa till och sedan fick vi under högljudda protester skölja ur shampot i handfatet=)


Därefter hoppade jag i badet igen, tänkte att det var lika bra att utnyttja situationen=) Men jag är ingen person som gillar att bada... stod inte ut länge, nån minut bara, sen vara jag bara tvungen att gå upp=) Förstår inte hur man kan ligga och dra sig i ett badkar hur länge som helst... Duschar hellre=)

 
 
Ingen bild

Syster

24 augusti 2009 18:56

Bada som är så härligt, släcka lampan, tända ljus och läsa i badet, härligt!
Stackarn att hon bara börjat ogilla det så där.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards