Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

... glad...

Av Emma - 31 augusti 2009 08:46

Vilken härlig morron! Natten har varit riktigt orolig... pojkarna började redan kvart i elva i går kväll... Då hade jag somnat dem vid nio... Sedan varade oroligheterna hela natten.. upp och ner i sängen.. ömsom hade jag den ena hos mig och ömsom den andre... Natten slutade som vanligt med att de båda två låg i min säng och jag nånstans där det fanns plats=)

Men Malva sov i alla fall ända till kvart i sju... den vanliga tiden=)

Då var Love och jag vakna men låg kvar i sängen så när Mlava ropade gick vi in till henne medan Noah låg kvar och sov... När Malva såg att Love var med klappade hon på sitt knä och sa "Bebbe, knä" Förresten har jag glömt att tala om att hon har lärt sig att säga Noah.. fast till Love säger hon bara Bebbe... Så nu heter de Noah och Bebbe om man frågar=)


I alla fall fick hon Love i knät sedan skulle han ligga jämte och så läste hon saga för honom och så låg vi där en stund alla tre och bara mös=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards