Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

...rutinerad...

Av Emma - 31 augusti 2009 20:14

Är man en rutinerad trebarnsmamma nu? Kan man kalla sig det?!=)

Nä kanske inte ännu... Men vi börjar i alla fall få in lite rutiner nu (peppar, peppar)=) Pojkarna äter inte längre på nätterna.. har hållt sig så sedan natten till i lördags- hoppas det fortsätter! De äter kring sju halv åtta, halv tolv, halv fyra och halv åtta på ett ungefär, nu kan man börja planera lite igen=) Men bara för att jag skriver detta så kanske det ändrar sig=)


Idag har mammagruppen varit här... den gamla alltså, den nya har ju inte börjat ännu, även om vi blir nästan samma mammor i den=)

Vi var alltså Marina med Sara och Hanna, Caroline med Tuva och Vilmer och så jag och mina barn.. Många barn numera=) En mycket trevlig dag och alla barnen var väldigt snälla... hann till och med prata en del mellan blöjbyten, matningar, somningar m.m Fast nån promenad blev det inte.. svårt att synka alla barnen samtidigt=)

 
 
Paula

Paula

31 augusti 2009 21:44

Fusk! Vill också att mina pojkar ska lära sig sova hela natten..

http://paulacarolineryberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards