Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

... bilder...

Av Emma - 31 augusti 2009 20:31

Nä nu är det väl på tiden att jag bjuder på lite bilder igen=)


Här är vi alla samlade i Skånes djurpark, men farbror Jonas bakom kameran, Tant Maria tjänstgör som dragdjur=)


Här är Malva och Maria på rutschkanan, första gången Malva åker en sån... vill åka igen och igen.. måste muta henne med glass för att få med henne därifrån=) Men knappt det går...


Här har Love fått nog av att ligga ner, till slut satte jag honom i Malvas stol... Se så glad han blev!=) Men han fick bara sitta en liten stund... var lite rädd att det skulle bli för mycket för honom, men nöjd var han=) Även detta var i Skånes Djurpark

Grabbarnas fem månaders bild! Glada gossar för det mesta nu=) Så härligt att höra dem skratta.. och det gör de ofta! De älskar att bli kittlade=)









Å så till sist måste jag visa två fina bilder från Brunnsparken förra söndagen! Är nog första gången Linus sitter till häst=)

Se så stor den är!

 
 
Ingen bild

Syster

1 september 2009 20:03

Vilka fina bilder! Känner igen det där med rutschbanan, åkte med en kompis dotter för någon sommar sedan. Hon tröttnade aldrig, till slut fick vi gå därifrån ändå och hon blev superledsen. Det gick dock över och efter en stund kom hon och satte sig hos mig igen. Tjatade förstås om att gå tillbaka och när jag sa att jag var för varm så hjälpte hon så gärna till att kyla mig genom att hälla sin saft på mig! Snällt va?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards