Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Emma - 7 juni 2009 19:01

Nu har jag varit och röstat! Tycker jag alla ska göra, ta vara på sin rösträtt!

Röstade på junilistan den här gången med, får se om det hjälper=) De är kritiska till EU och vill dra ner på samarbetet- jag håller med besluten fattas bara högre över våra huvuden nu än innan... Samarbete är bra vad gäller miljö och andra stora frågor, men i övrigt bara slöseri med resurser... Så tycker jag! Men jag är inte så insatt den här gången som jag brukar vara...


Love har provat hoppgungan idag, det tyckte han var kul! Malva ville med gunga i den... Tänk att den passade faktiskt henne med;-)


Pluttarnas nya schema verkar hålla i sig... Lite mer gnäll i idag, speciellt på Noah, men det känns ändå som helt okej! Lite mer rutiner har det nog ändå blivit! Skönt!;)

Igår kunde till och med jag och Malva rymma hemifrån två gånger! Först var vi på Coop och handlade och sedan var vi på Jessies examensfest och lämnade present...  Vi stannade inte så länge, men Malva hann busa en hel del i alla fall;-) Lekte bland annat med en ballong som sprack rakt i ansiktet på henne... Fast inte blev hon lessen för det- undrade bara vart den tog vägen;-)


Lägger upp lite bilder med, bland annat på Malvas fina maskrosbukett som hon plockade till mig häromdagen;-) Och så en bild på Noah som sover... Han ligger nästan alltid med armarna bakom huvudet, ser så sött ut! Och Love har börjat ligga på sidan, kul att de är olika!

Och så måste jag bara visa en bild från Malvas och Cesars lekdate för ett tag sedan... Malvas första kärlek;-) Först bjuder Cesar på dricka och sedan blir det middag;-)



Ovido - Quiz & Flashcards