Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Emma - 11 juni 2009 19:48

Idag har jag varit å klippt mig! Så skönt, inte för att det behövdes egentligen utan mest för att det var kul... Fast som vanligt har jag svårt att förklara hur jag vill ha det, men det blev okej i alla fall- kunde vatt bättre;-) Men så fort jag sitter hos en frisör så blir jag så mesig " ja, det blir bra" ja visst, absolut trivs jag med det" "jättefint" Ja så låter det på ett ungefär... Fast å andra sidan så är man ju alltid nöjd när man går därifrån, det är sen när man ska försöka göra samma sak själv och det går åt skogen som man börjar tveka lite;-)


Passade på att ränna runt lite på stan med! Mamma var barnvakt och det gick jättebra! De åt inte samtidigt och skrek inte alls- exemplariska!;-) Förresten så hade ju vår dag börjat redan klockan fyra, med skrik, så de hade väl redan tagit ut sig...


I alla fall... på stan... skulle hämta grabbarnas dopkläder på Bus och Rackartyg, men de hade inte kommit... Synd! Måste alltså försöka ta mig in till stan igen nästa vecka vecka... och så måste vi hinna kolla vilken storlek de ska ha med... Fast nu hade jag ju pengar kvar till lite shopping istället;-)


Hittade mycket fint på Name It- både till Malva och till pojkarna, så fina färger de har där! Älskar allt färgstarkt! Hann även köpa en skjorta till Linus och grejer till dopdukningen så nu är det mesta förberett- skönt! Pappa var här med tältet också innan och en del av stolarna så nu är den biten med nästan klar... Är nog bara mat och blommor kvar nu...


Förresten, tack för alla kommentarer... Så kul att logga in och se att någon har kommenterat;-)

Jessica- ja jar tror den är bra, men har inte sett det IRL:-)

Syster- ja vi tar tacksamt emot lite hjälp på dopdagen- absolut!;-)

Ovido - Quiz & Flashcards