Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Emma - 5 juni 2009 20:46

Idag har minisarna sovit nästan hela dagen känns det som... Så snälla! Hade ju lite utbrott i morse sen var det lugnt hela dagen ända till matdags vid halv fyra, då fick de lite magknip och så har de varit lite oroliga ett par timmar, men det känns helt okej!!!


Har sagt det förut: Hoppas, hoppas det är på väg bort nu! Vill ha mina glada och gosiga killar som skrattar och ler! För det gör de faktiskt ibland;-)


Igår kväll kom Linus farmor och farfar hit (eller Farmor och farfar G. som vi kallar dem) Gunvor hade bakat bullar! Massor av bullar, bara till oss!!! ;-) Så supersnällt! Och så gott!!!


Var förresten i stan tillsammans med svärmor igår på förmiddagen... Först kom hon hit och hämtade Malva för att lämna henne på dagis, sen körde vi till stan och tittade på doppresenter... och lite annat:-) Gossarna var duktiga! Bara lite gnäll från Noah så honom tog jag i bärselen och sedan matade jag honom vid bilen innan vi körde hem... Love vaknade först när vi packade över honom från vagnen till bilen... Då kom han plötsligt på att han var superhungrig och skrek hela vägen hem;-) Men bara av hunger, inget annat och det kan man ta!:-)

Svärmor shoppade ett par fina gröna frottéjackor till pojkarna och en matchande i rosa till Malva- jättesöta är de! Så snällt! Dessutom hämtade hon Malva på dagis senare och tog med henne till Linus mormor och morfar... Skönt att veta att Malva fick roa sig och slippa komma hem precis i matdags... Istället kom de när båda två hade ätit så att jag kunde ägna mig en stund och Malva... En så snäll svärmor man har:-)

Av Emma - 5 juni 2009 12:26

(Nu höll jag på att göra det igen!!!) :-)


Allt bra idag! Pojkarna har gnällt en hel del på förmiddagen, men det är glömt nu när de sover så gott!;-) Malva med!

Har varit på dagis en sväng idag med... på utvecklingssamtal! Allt var så bra så och de gillar Malva jättemycket (som om de kan säga annat!?;-)) Malva fick följa med och var ute och lekte under tiden, ville inte alls åka hem när det var dags;-) Linus var hemma med pojkarna...

Apråpå Linus, han gick precis ut för att tvätta bilen... När det regnar?! jaja...


Själv sitter jag vid datorn och äter kakor... Jag skulle ju inte!!! Så dålig karaktär har jag!! Superdålig....

Ta förresten en titt på min kusins hemsida- jättefina smycken! www.byasa.se


Måste dammsuga idag... Men det går ju inte när barnen sover...;-) Hoppas de sover länge;-)

Av Emma - 5 juni 2009 12:24

Alldeles nyss loggade jag in... Istället för att klicka på "skriv inlägg" klickade jag på "logga ut" OCH bekräftade utloggningen med "OK" samtidigt som jag tänkte " man brukar väl inte behöva bekräta när man ska skriva ett inlägg??" Så blåst!;-)

Ovido - Quiz & Flashcards