Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Emma - 22 juni 2009 20:13

Eller ja... kanske inte... Men det blev faktiskt lite sovmorron i morse, minsann!!;-) Matade Noah klockan fem och Love klockan sex, men sedan fick jag faktiskt sova lite till... till kvart över sju "kors i taket" då vaknade Malva... Hon är så söt när hon vaknar... Ställer sig upp i sängen och knackar på dörren... sedan ropar hon "Hallååå" Sötnosen!


Kom iväg på en promenad idag med... Fast lite oroligt har det varit... Även Love... men det är nog mitt eget fel... Tyckte ju att allt gick så bra så igår bestämde vi oss för att börja ge honom den vanliga ersättningen igen (hade ju köpt på oss ett lager innan koliken kom) Till att börja med varannat mål, men det gick nog inte så bra för idag har han varit lite orolig igen... Så nu slänger vi den och hör efter om vi kanske kan få byta in det andra paketet... Inga mer sådana experiment;-)


Så underbart väder idag, alldeles lagom varmt! I eftermiddag var Tuva, Caroline och Vilmer här en runda... Tuva och Malva lekte rätt bra tillsammans- även om Malva gärna ville bestämma vad de skulle göra... Tuva fogade sig, men tuffade till sig faktiskt och tog ifrån Malva både spade och gräsklippare... Det är bra! Malva måste ändå lära sig att man ska dela;-)


Imorron är det dagis som gäller för Malva igen... sista veckan innan semestern.. kanske blir det någon dag nästa vecka med...


Och Syster- nej jag tyckte inte du hjälpte till för mycket... kändes snarare som om jag passade på att utnyttja dig... så om du ville glömma jobbet lite så var det kanske en ömsesidig utsugning... Helt okej för mig!;-)

Ovido - Quiz & Flashcards