Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

...bebisar...

Av Emma - 5 juni 2009 20:46

Idag har minisarna sovit nästan hela dagen känns det som... Så snälla! Hade ju lite utbrott i morse sen var det lugnt hela dagen ända till matdags vid halv fyra, då fick de lite magknip och så har de varit lite oroliga ett par timmar, men det känns helt okej!!!


Har sagt det förut: Hoppas, hoppas det är på väg bort nu! Vill ha mina glada och gosiga killar som skrattar och ler! För det gör de faktiskt ibland;-)


Igår kväll kom Linus farmor och farfar hit (eller Farmor och farfar G. som vi kallar dem) Gunvor hade bakat bullar! Massor av bullar, bara till oss!!! ;-) Så supersnällt! Och så gott!!!


Var förresten i stan tillsammans med svärmor igår på förmiddagen... Först kom hon hit och hämtade Malva för att lämna henne på dagis, sen körde vi till stan och tittade på doppresenter... och lite annat:-) Gossarna var duktiga! Bara lite gnäll från Noah så honom tog jag i bärselen och sedan matade jag honom vid bilen innan vi körde hem... Love vaknade först när vi packade över honom från vagnen till bilen... Då kom han plötsligt på att han var superhungrig och skrek hela vägen hem;-) Men bara av hunger, inget annat och det kan man ta!:-)

Svärmor shoppade ett par fina gröna frottéjackor till pojkarna och en matchande i rosa till Malva- jättesöta är de! Så snällt! Dessutom hämtade hon Malva på dagis senare och tog med henne till Linus mormor och morfar... Skönt att veta att Malva fick roa sig och slippa komma hem precis i matdags... Istället kom de när båda två hade ätit så att jag kunde ägna mig en stund och Malva... En så snäll svärmor man har:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards