Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

...duktig...

Av Emma - 23 juni 2009 12:52

Det har jag varit nu... vikt ett helt berg med tvätt! Hade lust att ta kort på det så ni skulle få se, men det orkade jag inte;-) Givetvis har Noah sovit över sin mat med en halvtimme nu... hinner alltså inte handla innan det är dags att hämta Malva... Får väl tvinga Linus att göra det ikväll... igen!:-) Kommer bli stressigt till dagis om de inte vaknar snart... Slutar nog med att jag får väcka Love innan, annars blir det nog ramaskri i bilen sen...


Ser fram emot semestern! Vet inte varför egentligen för jag är ju ledig ändå, men det känns verkligen att det är sommar när semestern börjar;-) Skönt att få ha Linus hemma med... ett tag i alla fall... Har inga planer fö semestern, mer än lite renovering... och så en tripp till Skånes Djurpark... hoppas vi kan i alla fall... Lite vill man ju komma iväg...


Nä ska kolla på blocket efter en spjälsäng till... svärfar tyckte det var dags nu så då är det väl bäst att lyda....;-)

 
 
josefine

josefine

24 juni 2009 19:58

du det e första gången på jag vet inte hur länge jag försökt hålla utkik efter att han ska ha öppet.men idag lyckades jag. önskar som sagt bara jag haft mer kontanter. han e allt lite läskig tycker jag.

http://dendarfin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards