Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

...utvilad?...

Av Emma - 25 juni 2009 10:07

Kors i taket! I dag sov vi allihop till tjugo i åtta!!! I och för sig hade jag matat Noah halv sju, men sen somnade han om igen... Love var lite orolig så honom tog jag upp och då sov han vidare;-) Som sagt tjugo i åtta gick jag upp.... Tog med mig Noah ner i babysittern... han sov lugnt vidare;-) Tio över åtta vaknade Love och då vaknade Malva med... Vet inte när hon sov så länge på sitt eget rum?!! Skönt var det i alla fall.... visste inte vad jag skulle göra med min egna tid i morse... Åt lite frukost i lugn och ro... fast som vanligt hade jag en tugga kvar när de vaknade och hann inte läsa ut ens första delen av tidningen heller;-) Vet inte när jag hann läsa del två sist?!


Känner mig faktiskt rätt utvilad i dag, även om pojkarna faktiskt fortfarande äter på nätterna... inatt åt de halv två och två... helt okej...

Igår natt sov Noah nästan hela natten.. han åt halv sju på kvällen, somnade vid nio  och sov sedan till fyra!! Nästa gång åt han vid sju, var vaken en stund och sov sedan till ett!! Ojsan... vet inte om det är värmen som tar på honom...


Idag åker mamma och pappa till våra vänner i Danmark... hade så gärna velat följa med.... nästa år kanske?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards