Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

...social...

Av Emma - 29 juni 2009 09:59

Sovmorron idag igen... Malva sov till kvart i åtta! Minisarna och jag till halv nio!!;-) Skönt att Linus är ledig så vi kan utnyttja hans morronpigghet (är det ens ett ord?) Han gick upp... ja jag vet faktiskt inte, men innan Malva i alla fall;-)

Matade Noah vid halv tolv i natt och när Love vaknade vid halv tre kunde jag inte för mitt liv komma ihåg om jag hade matat honom med tidigare...;-) Tror inte det... De åt båda två då och sen vid halv sex igen...


Igår var familjen Stenström-Isacsson här igen... Malva och Cesar badade i poolen och hade jättekul... Sen åt vi pizza! Och därefter gjorde vi inte ett dugg! Skönt! Malva och Cesar roade ju sig själva till största delen...


Linus, Malva och farbror Jonas är och köper plintar till vårt (läs:Linus) verandabygge... Ska bli skönt att få bort den dumma stentrappan och den felvända dörren... Kottarna sover och jag tror jag ska gå ut i solen en runda.. Men som vanligt lär jag väl inte hinna ut eftersom jag kommer på en massa annat jag bara måste göra först;-)


 
 
Emmelie

Emmelie

29 juni 2009 21:18

Absolut Emma det är helt ok. Vi länkar dig oxå. Fina bilder på er!

http://emmeliejessika.blogg.se

 
Cia

Cia

30 juni 2009 14:37

Ja absolut! :)

http://cian.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards