Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Emma - 7 maj 2009 20:12

Idag har jag inte hunnit någonting förutom mata barn känns det som... detta trots att den alltid så snälla svärmodern kom hit i morse och körde Malva till dagis och hämtade henne och dessutom stannade här en lång stund och höll Love medan Malva fick sitt mellanmål och sedan gick ut och gungade med henne en stund... Till slut somnade Love... då hade han varit vaken i två och en halv timme och inte varit någon solstråle precis! Sedan vaknade Noah och så mata honom och efter en halvtimmes sömn var det dags för Love igen...


Men jo lite har har jag hunnit med... passade på att bada Noah när stora lillebror sov en sväng i förmiddags... det var dags... hann aldrig med honom när Love fick sitt bad i tisdags... Love hade ett sådant utbrott igen... ska de aldrig bli bra?! Idag har varit en sådan dag igen... bara skrik, mat och lite sömn... fast oftast inte samtidigt så egentligen är det kanske inte så mycket, det bara känns så eftersom de är två?! Vill ju inte klaga ju... tycker inte att jag har rätt till det när jag ändå har fått tre fina friska barn... Har inte rätt att känna mig trött... Har inte lov att klaga- finns ju de som har det värre- jag vet!


Har faktiskt dessutom hunnit sortera alla kläder... en hel del som ska säljas dels lite av Malvas gamla som är för tjejiga (även om det inte är mycket) och så lite mammakläder, lite som pojkarna redan växt ut och så en del som jag bara har tröttnat på;-) Så nu ska här säljas på Tradera igen!


Nu är det helg för oss igen... Lyxigt! Linus ska vara hemma till och med måndag... Han måste nästan det för att hinna utnyttja de här första tjugo dagarna innan de försvinner.. Skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards