Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Emma - 12 maj 2009 20:29

Nu har det varit riktigt jobbigt ett tag... orkar inte...

Sedan mitt senaste inlägg har jag, konstant, haft ett barn i famnen... (Japp även nu) En liten matpaus fick jag faktiskt... Men annars har jag haft antingen Love eller Noah eller båda två, mest båda,  hos mig... Inte ens att ligga på magen på golvet har hjälpt... Linus har fått ta Malva, men hon har haft ett riktigt humör med ikväll... blev väl uttråkad när vi inte kunde roa henne... Rena jävelskap har hon hittat på... Så tråkigt... Trodde det var på väg bort, men som det känns nu så har det kanske bara börjat?!... Nu ska jag gå och lägga mig i sängen med barnen på magen och hoppas att de somnar...

Usch usch... jag vill ju njuta av denna tiden, den kommer ju aldrig igen...

...

Av Emma - 12 maj 2009 15:50

Idag har mormor varit här (min mamma alltså) skulle gå på promenad när jag hade lämnat Malva på dagis var det tänkt... Kom på att vi skulle gå ut till havet och ha fika med oss, mysigt... Skulle bara mata barnen först... Givetvis sov de längre bara för det, men Noah vaknade och åt nästan i tid i alla fall... Vi bestämde oss för att gå innan Love hade ätit för han sov så gott... Men precis som vi ska gå vaknar han såklart;-)

Jättefint väder idag, riktigt varmt när det inte blåste... Vi fick vår picknick vid havet ändå, även om Love vakande av magknip två gånger på vägen ut och Noah höll igång en bra stund med... Så tråkigt... Är så jobbigt att se dem ha ont utan att kunna göra något... Det är värre än själva skriken... Men peppar, peppar så är ju nätterna lugna i alla fall:-)


Nu har vi hämtat Malva på dagis med, men var där nästan en halvtimme försent då både Noah och Love skulle äta bara en kvart innan vi skulle ha kört och sedan hade de utbrott i nästan en  halvtimme innan vi kom iväg... Men Malva sov fortfarande när vi kom dit, nu kommer hon väl att vara ännu mer svårsomnad ikväll...

Hon är därute och leker med mormor oah alla hennes hundar just nu... Tycker hon är jättekul... vovvar överallt;-)

Både Noah och Love sover igen, har lagt dem på mage på golvet, då somnar de nästan direkt... Fast Love har rullat över på rygg några gånger;-)

Nu kommer snart Linus hem och sedan ska jag se om jag kan få ut några annonser på tradera, ska sälja en massa kläder nu...

Ovido - Quiz & Flashcards