Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Emma - 21 maj 2009 19:45

Idag har Totte och Jessie varit här och ätit brunch=) Det var mysigt och dessutom alldeles lagom varmt för att sitta ute... Blev ju ingen gökotta i år heller så det var en kompromiss;-) Men någon gök hörde vi inte...


Annars har jag hunnit baka en kaka till idag:-) Visst finns det annat att göra egentligen, men baka är min avkoppling så det unnar jag mig själv!


Malva har lekt som en tok  i sin sandlåda hela dagen;-)

Boysen har varit i gnälliga idag, men det känns inte så farligt...

Ikväll blev det även tid för en cykeltur för Malva och mig, upp till Mörrum, över silverforsen och hem igen- en lagom tur... Så härligt väder och det doftar så gott av syrener nästan överallt! Älskar syrener, så fina och doftar så gott! Är mina favoriter tillsammans med liljekonvaljer...


Malva somnade själv idag med... en ny trend! Dessutom sov hon till över halv sju imorse- helt okej!;-)

Imorron blir det nog en kaka till, eller två;-) Kaklådan i frysen börjar bli full nu igen... Sedan är det dags att tömma den och börja om igen;-)


Funderar på vad vi ska ha för mat på pojkarnas dop... Vi hade en plan på lite mixad grill, men det blir nog för komplicerat... Så nu vet vi inte... Några förslag?

Ovido - Quiz & Flashcards