Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Emma - 18 maj 2009 20:14

Är dålig på att lägga upp bilder...det tar så lång tid... och tid, det har jag inte;-) (Och så vet jag inte riktigt hur man gör heller;-))

Men nu ska jag försöka bjuda på några stycken...


Av Emma - 18 maj 2009 19:37

Så nu har det svängt igen... allt känns okej nu... kanske mest för att alla småttingar sover gott... Noah är både snorig och hostig, så visst måste det vara det som har spökat... Love är konstigt nog inte alls snorig;-) Men han har haft desto ondare av koliken istället...

Malva verkade ha haft roligt hos mormor i alla fall... Hon är så go nu... lär sig nästan ett ord varje dag... häromdagen vad det balja (badbalja) och idag lärde jag henne att säga mormor (momo), igår var det Bu som gällde... Hon gillar att bli skrämd;-)

Imorron ska jag med pojkarna till doktorn på BVC. Svärmor är så snäll och byter sin jobbdag så hon slutar tidigare och tar Malva med sig hem från dagis för Linus har lite svårt att komma från jobbet... Får väl se vad doktorn säger om deras kolik, och om de får godkänt;-) Hmmm... undrar just om det är någon spruta de ska ha med? Det märker vi:-)

Hoppas på en lugn natt...

Av Emma - 18 maj 2009 11:43

Nu sover de... äntligen.... Har varit vakna sedan sju och inte på superhumör tyvärr, mest Noah då... Vill inte alls ligga själv och bara bli buren! Fast den här gången är det nog inte koliken som spökar utan en vanlig förkylning tror jag... Alltid är det nått!

Natten har väl varit så där med rätt mycket oro och en del skrik... Sova det kan man bara göra på mammas mage verkar det som... vilket även gällde för Malva i natt, eller halva natten i alla fall ;-)

Desperat i morse ringde jag till mamma som ställde upp och kom och hämtade Malva... jag tyckte synd om henne som inte skulle få så mycket uppmärksamhet annars idag... Och min magkänsla hade rätt eftersom jag inte har kunnat lägga pojkarna ifrån mig förrens nu!

Nähä, nu är det lite vila som gäller sen är det nog matdags igen... om tio minuter typ...

Ovido - Quiz & Flashcards