Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Emma - 9 maj 2009 13:40

I morse kom jag lite plötsligt på att jag ville ut och gå en runda... Linus som precis hade kört mot stan med Malva fick vackert vända tillbaka eftersom han hade vagnen i bilen;-)

Men allting tar ju lite tid nu för tiden så ungefär en halvtimme senare var vi på väg, boysen och jag... Hade gått om tid tänkte jag, skulle gå Mörrum-Elleholm runt... En bit på väg kom jag på att jag kunde gå till svärföräldrarna- hade varit kul och går lite snabbare... Kunde dessutom passa på att möta upp Linus och Malva där... Vilken bra idé! Promenerade bort mot Bruket... Men när jag kollade på klockan så var det helt plötsligt bara en halvtimme kvar till förmodad mat-tid... Jäklar! Fick vackert vända tillbaka och hann precis in på gårdsplanen när de satte igång! Fast Noah somande om som tur var så jag hann mata Love i lugn och ro...


Peppar, peppar så har de varit jättesnälla både inatt och hela dagen, fast nätterna brukar vara bra, men inget magknip alls knappt och ätit jättebra och till och med lite vakentid utan gnäll!;-) Kanske vänder det nu! Imorse var de vakna nästan två timmar utan gnäll...


Har haft lite lyxtid nu... Alla sover... Fast Malva var svårsomnad idag... Så trött var hon att hon inte ville ha någon pannkaka (är favoriten annars), men ändå ville hon inte somna... Till slut satt Linus henne i bilen och körde en runda! Desperat!=) Skulle inte ta lång tid tänkte vi- två varv runt byn blev det!! Men nu sover hon gott... Och jag har hunnit luncha idag... Kors i taket! Även om jag fick avbryta för att mata Noah... Och nu har jag till med hunnit påbörja dopinbjudningskorten med...

Nu är det snart matdags igen!


Älskar mina barn! (ja, sambon med)

Ovido - Quiz & Flashcards