Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

...uppgiven...

Av Emma - 18 maj 2009 11:43

Nu sover de... äntligen.... Har varit vakna sedan sju och inte på superhumör tyvärr, mest Noah då... Vill inte alls ligga själv och bara bli buren! Fast den här gången är det nog inte koliken som spökar utan en vanlig förkylning tror jag... Alltid är det nått!

Natten har väl varit så där med rätt mycket oro och en del skrik... Sova det kan man bara göra på mammas mage verkar det som... vilket även gällde för Malva i natt, eller halva natten i alla fall ;-)

Desperat i morse ringde jag till mamma som ställde upp och kom och hämtade Malva... jag tyckte synd om henne som inte skulle få så mycket uppmärksamhet annars idag... Och min magkänsla hade rätt eftersom jag inte har kunnat lägga pojkarna ifrån mig förrens nu!

Nähä, nu är det lite vila som gäller sen är det nog matdags igen... om tio minuter typ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 juli 2012 20:45

J(app)! Måste ju testa nya appen;)

Av Emma - 29 juni 2011 19:58


Ojojoj vilken nostalgi att läsa här igen! Vad mycket som har hänt på ett år!!!!   Barn har börjat på dagis, jag har varit arbetslös, startat syjunta, fått jobb, skaffat en massa höns, ett par kaniner och några vaktlar... Malva har blivit blöjfr...

Av Emma - 28 november 2010 14:20

Är med och tävlar om en almanacka hos Pumpalicious var med du också http://pumpalicious.blogspot.com/2010/11/tavlingsdags.html ...

Av Emma - 16 november 2010 20:04

Är med och tävlar om dessa fantastiska tyger hos re-dizain Var med du också! ...

Av Emma - 30 juni 2010 21:14


Letade som fanken efter telefonen tidigare idag, till slut gjorde jag en sökning på den... Gissa var den var?! I tvättmaskinen! VEM kan ha lagt den där?=)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards